Teodora-Maria Sandu - Universitatea Tehnică din Dresda, Germania

Deseori compar experiența Erasmus cu o buclă specială în timp și cu o călătorie pe toate planurile individuale (intelectual, cultural, emoțional, psihic ș.a.). Pentru mine așa a fost. Cele numai 5 luni de Erasmus mi-au crescut nivelul de cunoștințe, dar mai ales încrederea în mine ca vorbitor al limbii germane, încrederea că pot să o stăpânesc din ce în ce mai bine și dorința de a o practica mai departe cât mai mult. De asemenea, tot în Erasmus m-am redescoperit pe mine, așa cum nu mă cunoscusem; am descoperit oameni și culturi, am învățat să dansez, să fac steluțe din hârtie și cum se spune la „papuci” în bosniacă. Am admirat locuri și am profitat de cât de multe activități am putut, pentru că ni s-au oferit o mulțime. Mi-am făcut prieteni de care deja îmi este dor. Am adunat o colecție de amintiri , am luat cu mine o fărâmă din pasiunea pentru cunoaștere și m-am lăsat inspirată de profesorii de acolo. Nu în ultimul rând, am luat cu mine de la tinerii întâlniți acolo o fărâmă din pasiunea pentru viață, pentru fiecare zi și felul acesta de a trăi totul ca pe o aventură unică, una ce are loc AICI și ACUM.


Teodora-Maria SANDU

Masterandă anul II
Masterat „Cultură germană în context european”
Mobilitate de lungă durată la Universitatea Tehnică din Dresda
Germania

semestrul I 2023-2024








Postări populare de pe acest blog

Apel candidaturi mobilități de studiu ERASMUS+ de lungă durată an academic 2024-2025

Apel candidaturi mobilități de lungă durată semestrul II 2023-2024

Apel candidaturi mobilități de lungă durată ERASMUS - martie 2023