Rania Kutkut - Universitatea din Alicante, Spania

A fost una din cele mai frumoase si challenging experiente din viata mea. Am cunoscut niste oameni speciali, cu aceleasi idei ca ale mele, am format prietenii pe viata cu oameni din cel putin 7 tari diferite si am avut sansa sa-mi indeplinesc visul de a incerca viata de student din afara. Una din dorintele mele a fost sa ajung sa vorbesc spaniola fara probleme la nivel conversational, ceea ce am reusit (fiind in Spania). In legatura cu studiile, cel mai mult mi-a placut faptul ca profesorii spanioli pun foarte mult accent pe lucrul in echipa, ceea ce m-a ajutat sa interactionez cu colegii mei nativi. Orice experienta are partile ei proaste, asa ca am ajuns sa ma operez la picior in Spania, avand o mica problema de sanatate, dar am avut toata sustinerea familiei mele din Erasmus (noii prieteni si colegii de apartament) care m-au ajutat sa trec si peste asta. Nu am niciun regret si nu vreau sa fiu superficiala sa spun ca aceasta experienta e usoara sau perfecta, dar consider ca in viata noastra de student, este inca un pas spre maturizare care lasa cu siguranta amintiri profunde pe tot restul vietii.

Rania KUTKUT

Studentă anul II
specializarea Limba și literatura engleză-spaniolă
Mobilitate de lungă durată la Universitatea din Alicante
Spania

semestrul II (ianuarie-iulie), 2022-2023







Postări populare de pe acest blog

Apel candidaturi mobilități de studiu ERASMUS+ de lungă durată an academic 2024-2025

Apel candidaturi mobilități de lungă durată semestrul II 2023-2024

Apel candidaturi mobilități de lungă durată ERASMUS - martie 2023