Erica Filote - Universitatea Națională și Capodistriană din Atena, Grecia

O experienta care m-a format din punct de vedere personal, educational si profesional. M-am descoperit pe mine, cat de capabila, puternica si descurcareata pot fi. Am descoperit alt sistem educational, alt concept al studentului, al profesorului si al relatiei dintre ei. Cred ca in aceasta mobilitate am experimentat maximul de independenta si libertate, am profitat de fiecare excursie, plimbare, discutie pentru a descoperi ceva nou. Am cunoscut foarte multi oameni si am fost pusa in fata unor situatii ce m-au fortat sa iau decizii singura. Am invatat sa ma adaptez mult mai usor la noile situatii, sa nu ma mai tem de inopinat, si cel mai important, am devenit mult mai toleranta, empatica si ingaduitoare, atat cu mine, cat si cu cei din jur.

Erica FILOTE

Studentă anul II
specializarea Limbă și literatură franceză-rusă
Mobilitate de lungă durată la Universitatea Națională și Capodistriană din Atena
Grecia

semestrul II (februarie-iulie), 2022-2023








Postări populare de pe acest blog

Apel candidaturi mobilități de studiu ERASMUS+ de lungă durată an academic 2024-2025

Apel candidaturi mobilități de lungă durată semestrul II 2023-2024

Apel candidaturi mobilități de lungă durată ERASMUS - martie 2023