Doina Spătaru - Hankuk University of Foreign Studies, Coreea de Sud

Din multe altele, aceste poze consider ca cel mai bine redau esenta experientei mele Erasmus in Coreea de Sud. As putea numi-o «Burst of dopamine» – «Explozie de dopamina». Am cunoscut oameni minunati cu care am facut amintiri de neuitat. Fiecare zi a fost o binecuvantare. Multumesc lui Dumnezeu si parintilor pentru acest cadou pretios. A fost un vis devenit realitate. A fost mult mai mult decat o experienta de studiu, a fost o aventura a cunoasterii de sine si o imbogatire a sufletului. Coreea de Sud este o tara pe care  nu o poti trece cu vederea odata ce ai prins ritmul culturilor asiatice. Chiar daca am fost student full time, am reusit sa visitez si sa incerc tot ce aveam pe check list si inca mai mult.

Cursurile pe care HUFS (Hankuk University of Foreign Studies) mi le-a oferit au fost surpinzator de asemanatoare cu cele de la UAIC. Departamentul de Engleza al HUFS este foarte divers in culturi, astfel comunitatea internationala din care am fost parte a fost un mediu prielnic pentru a-mi spori interesul in ceea ce imi doresc sa fac pe parcurs. Incurajez studentii sa nu ezite sa profite de asa oportunitate oferita de programul Erasmus+, pentru mine a fost cea mai mare realizare de pana acum si consider ca fiecare student ar trebui sa experimenteze macar odata ce inseamna sa fii «exchange studenta»

Doina SPĂTARU

Studentă anul III
specializarea Limbă și literatură engleză - spaniolă
Mobilitate de lungă durată la Hankuk University of Foreign Studies
Coreea de Sud
semestrul 1 (septembrie-decembrie), 2022-2023






Postări populare de pe acest blog

Apel candidaturi mobilități de studiu ERASMUS+ de lungă durată an academic 2024-2025

Apel candidaturi mobilități de lungă durată semestrul II 2023-2024

Apel candidaturi mobilități de lungă durată ERASMUS - martie 2023